نظرات
به عنوان مثال
فرض كنید در صورتی كه هدف تغییر
نوع محصول تولید شده یا افزایش تولید باشد باید اطلاعات دقیقی از هزینه تولید وجود
داشته باشد تا بتوان تصمیم گرفت كه اگر ماشین آلات جدید خریداری شوند مقرون به
صرفه است و یا ماشین آلات تعویض شوندو یا اینكه ماشین آلات اجاره گرفته شوند و یا
بهتر است حقوق پرسنل افزایش داده شود ویا باید مقدار پرسنل افزایش داده شودو
بسیاری از انواع تصمیمات مدیریت درموارد مشابه فوق الذكر مشروط بر اطلاعات حسابداری بهای
تمام شده می باشد .
كاربرد حسابداری بهای تمام شده و نرم افزارها و برنامه های حسابداری آن چیست؟ گاهی تصور می شود كابرد حسابداری صنعتی و بهای تمام شده محدود به كارخانجات و صنایع تولیدی می باشد هرچند شاید مشهورترین كاربردآن در این جهت باشدولی سایر موسسات نیز از حسابداری بهای تمام شده بهره برده و از روشهای حسابداری بهی تمام شده در بانكها ، شركتهای بیمه ، عمده فروشیها، شركتهای حمل ونقل ،شركتهای هواپیمایی ،دانشگاههاو بیمارستانها در جهت كارایی بیشتر استفا ده می گردد.
منتشر شده در تاریخ سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 توسط علی اصغر فیض اله زاده فشارهای فعلی بر بسیاری از صنایع ایران به ویژه تهدیداتی كه از طرف شركتهای چینی و امثالهم به بخشهایی از بازارهای ما وارد شده است میتواند درس آموزندهای برای تولیدكنندگان ایرانی باشد. به زعم بسیاری از كارشناسان
عمدهترین دلیل ضعف تولیدكنندگان ایرانی بالا بودن هزینههای تولید یا همان بهای
تمام شده محصولات میباشد. این در حالی است كه در كشور ما منابع تولید مثل نیروی
انسانی و انرژی بسیار ارزانتر از بسیاری از كشورهای رقیب است.
منتشر شده در تاریخ سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 توسط علی اصغر فیض اله زاده کافیاست چند دلار پول به همراه چند فهم عمومی مالی به آنها بدهید ، چهار آزمایش زیر را انجام بدهید، توصیه میشود این شگردها را روی بچههایتان امتحان کنید، درباره درسهایی که باید آموخته بشوند با آنها صحبت کنید و بعد پنهانی کلاهتان را قاضی کنید که آیا خود شما اسیر این کلکهای مالی شدهاید؟ 1) بها دادن به امروز بچهها میتوانند در بزرگسالی با پشتکار پول پسانداز کنند، به شرطی که یاد
بگیرند خواستههایشان را به تاخیر بیندازند. با این همه این مهارت به آسانی به دست
نمیآید.
منتشر شده در تاریخ سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 توسط علی اصغر فیض اله زاده یکی از سخت ترین کارهایی که یک کارآفرین باید انجام دهد، پیش بینی و برآورد "مقدار" و "زمان" نیاز به سرمایه است. تخمین نیازهای مالی و چگونگی تامین این نیازها برای موفقیت کسب و کارتان بسیار با اهمیت است. تعین هزینه های شروع وادامه کسب و کار یکی ازاولین کارهایی است که باید انجام دهید. این بخش به شما کمک می کند تا احتیاجات مالیتان را تخمین بزنید.
صورتحساب گردش مالی ، یک گزارش مالی است که نشان می دهد پول از چه منابعی بدست آمده و چگونه خرج شده است. صورتحساب گردش مالی وسیله با ارزشی برای کارآفرینان است چرا که بوسیله آن می توانند احتیاجات قرضی آینده و زمانبندی این احتیاجات را کنترل کنند و قروض خود را به موقع بپردازند. وقتی درآمد از مخارج بیشتر باشد، گردش مالی مثبت و هنگامی که مخارج از درآمد بیشتر باشد، گردش مالی منفی است. کارآفرینان باید مراقب گردش مالی منفی باشند چون این مسئله خطر بزرگی برای بقای کسب و کارشان محسوب می شود.
منتشر شده در تاریخ سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 توسط علی اصغر فیض اله زاده اعتماد امروز، آسایش فردا خدمتی دیگر از موسسه حسابداری مالی و مالیاتی" بیلان حساب" اعتماد امروز، آسایش فردا
دفترمرکزی : ملارد -سراسیاب - جنب خیابان امام حسابداری از راه دور یا حسابداری آنلاین Telecommunication Accounting در عصر کنونی که عصر تکنولوژی و سرعت می باشد هر شرکت جهت دوام و بقا نیاز به استفاده از علم جدید دارد تا بتواند پیشرفت خود را تضمین نماید و همواره آگاهی مدیران از صورتهای مالی، نقش مهم و حیاتی در تصمیم گیری ایشان داشته و بهره مندی از علم حسابداری راهگشای آن می باشد.انتخاب و استخدام یک حسابدار خبره همیشه دغدغه مدیران بوده و پس از آن نیاز به یک مشاور مالی و مالیاتی در یک شرکت ملموس می باشد که هزینه های آن معمولا برای مدیران مقدور نمی باشد. بر اساس این نیاز مدیران و با توجه به سالها تجربه کارشناسان موسسه خدمات حسابداری مالی و مالیاتی "بیلــان حساب" برآن شدیم تا با تلفیق علم حسابداری و تکنولوژی روز دنیا، ابتکار نوینی را در راستای خدمات حسابداری پایه ریزی نموده است که در این روش ضمن برطرف نمودن معضلات فوق مزایای دیگری نیز دارد. حسابداری از راه در واقع دگردیسی (بهبود یافته) حسابداری سنتی به شمار می رود. به عبارت دیگر حسابداری از راه دور، حسابداری پویا می باشد زیرا در حسابداری استاتیک (شیوه سنتی و معمول امروزی) اعمال حسابداری یک شرکت محدود به مکان خاصی می باشد اما در حسابداری از راه دور یا همان حسابداری پویا اعمال حسابداری شرکت را می توان در هر نقطه از دنیا انجام داد. موسسه خدمات حسابداری مالی و مالیاتی "بیلـان حساب" مفتخر است که این شیوه را برای اولین بار در ایـــــران اجرا می کند.
1- کاهش هزینه های حسابداری بیش از 50 درصد. 2- حسابداری دقیق و به روز در سیستم حسابداری. 3- دسترسی آسان به انواع گزارشات در هرزمان و در هر نقطه دنیا. 4- امکان ایجاد و دسترسی سایر شرکا از نقاط مختلف به طور همزمان. 5- امکان رویت ضمایم اسناد حسابداری در نرم افزار حسابداری. 6- امکان انجام حسابداری به صورت آفلاین. 7- مشاوره مالی و مالیاتی توسط مشاوران مالی شرکت. 8- کنترل امور حسابداری توسط کارفرما به صورت آنلاین. 9- بهره گیری از یک تیم خبره حسابداری به جای یک نفر. 10- حذف هزینه های حق بیمه، سنوات، عیدی و پاداش حسابدار. 11- اطمینان کامل از پیاده سازی اصول حسابداری. 12- تنظیم لیست های بیمه، مالیات حقوق، مالیات بر ارزش افزوده و مالیات تکلیفی از راه دور. 13- عدم نیاز به جابه جایی مدارک و اسناد. 14- عدم اختصاص فضا به واحد حسابداری. 15- عدم اتکا به حضور شخص حسابدار. 16- عدم اشغال رایانه مدیر هنگام انجام امور حسابداری. 17- ارائه تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری لازم به صورت رایگان. 18- امنیت بالا در نگه داری اطلاعات حسابداری. 19- مدیریت مالی و کنترل حسابهای ثبت شده توسط مدیران و مشاوران مالی. 20- حذف هزینه های سنگین کاغذ از چرخه مالی و اداری شرکت. شرح هر یک از خدمات در ادامه همین مطلب ارائه گردیده است.
با ما تماس بگیرید: فیض اله زاده: 09123645433 تبـــریـــزی: 09357001380 باهمکاری وحضور کادری مجرب و با تجربه در زمینه های تخصصی مربوط، از جمله کارشناسان آموزش : حسن ابوالحسنی ، سعید گوهری و خانم محبی مشاور بیمه و مالیاتی : عباس شکراله و خانم خانجانی کارشناسان مالی با تجربه : حامد ارشیا ، حجت چوپانی و احمد بهرامی کارشناس ارشد حسابداری وعضو انجمن حسابداری ایران :حامد میرتبار
اعتماد امروز، آسایش فردا خدمتی دیگر از موسسه حسابداری مالی و مالیاتی" بیلان حساب" اعتماد امروز، آسایش فردا
منتشر شده در تاریخ چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 توسط علی اصغر فیض اله زاده اعتماد امروز، آسایش فردا خدمتی دیگر از موسسه حسابداری مالی و مالیاتی" بیلان حساب" اعتماد امروز، آسایش فردا شرکت "بیلــــــــان حساب" داوطلبین با مشخصات ذیل را برای مشاغل کارشناسی و مدیریتی به همکاری دعوت می نماید: الف - دارندگان مدرک کاردانی ، کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته های حسابداری، مدیریت با گرایش های مالی، منابع انسانی و روابط عمومی. ب - داشتن حداقل 2 سال سابقه کار در زمینه مرتبط با موارد فوق ج - آشنایی به زبان انگلیسی د - توانایی کار با نرم افزارهای Office -_- لطفا رزومه خود را به آدرس ایمیل شرکت ارسال نمایید-_- bhgroup@gmail.com اعتماد امروز، آسایش فردا خدمتی دیگر از موسسه حسابداری مالی و مالیاتی" بیلان حساب" اعتماد امروز، آسایش فردا
منتشر شده در تاریخ چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 توسط علی اصغر فیض اله زاده
معاون مالیاتهای مستقیم سازمان امور مالیاتی با بیان این که در دوماه ابتدایی سال ۹۲ ، مانند سال گذشته حقوق ماهانه تا ۵۵۰ هزار تومان از مالیات معاف خواهد بود، گفت: در صورت تصویب رقم پیشنهادی در لایحه بودجه ۹۲، معافیت حقوق ماهانه به مبلغ ۶۰۰ هزار تومان افزایش خواهد یافت. برنامه محاسبه مالیات مطابق قوانین سال ۱۳۹۱ : کلیک کنید
منتشر شده در تاریخ سه شنبه 24 اردیبهشت 1392 توسط علی اصغر فیض اله زاده برای مشاهده سوابق بیمه ای خود بایستی به موارد ذیل دقت نمایید: ۱- شماره ملی خود را بدون خط تیره در قسمت اول وارد نمایید. ۲- شماره بیمه خود را بصورت هشت رقم از سمت چپ، در قسمت دوم وارد نمایید. ۳- کلمه عبور عدد صحیح شش رقمی قزمز رنگ شناسنامه اصلی شماست. در صورتی که شناسنامه شما المثنی می باشد، بایستی سریال شناسنامه اول خود را وارد نمایید. ۴- اگر موارد فوق را درست وارد نموده ولی سوابق خود را نمی توانید مشاهده نمایید، جهت اصلاح مشخصات با در دست داشتن کارت ملی، دفترچه بیمه و اصل شناسنامه به واحد نامنویسی شعبه تأمین اجتماعی محل بیمه پردازی خود مراجعه نمایید. . منبع: سایت سازمان تامین اجتماعی
منتشر شده در تاریخ سه شنبه 24 اردیبهشت 1392 توسط علی اصغر فیض اله زاده
به نام خدا
قرداد انجام خدمات مشاوره مالی این قــــرارداد بین شركت ................................ به
نمایندگی آقای ............كه در این قرارداد به اختصار شركت نامیـــده میشود از
یك طرف و آقای / خانم ..........................................................
فرزند ........................... دارنده شناسنامه شماره
......................... صــــادره از ........................................
متولد ........................... به نشانی ........................................................................................................................................و
تلفن ................................................ از طرف دیگر كه در این
قرارداد و به اختصار ، مشاور نامیده میشود طبق قرارداد و شرایط ذیل منعقد میشود
ماده 1 موضوع قرارداد :
استفاده از خدمات مشاور در زمینه امور مالیاتی و نظارت بر کلیه
امور مالیاتی و تهیه اظهارنامه های مالیاتی عملکرد و مالیات بر ارزش افزوده دوره
های 3 ماهه شرکت و تهیه صورتهای مالی
تبصره1:قصوریاکوتاهی درانجام موضوع قرارداددرصورتیکه منجربه
خسارت به شرکت شود،شرکت می تواندبعدازطرح شکایت به مجامع قضایی وثابت شدن آن طبق
رای نهایی دادگاه ،ازمشاورطلب خسارت نماید.
ماده 2 مدت قرارداد:
مدت این قرارداد از تاریخ انعقاد به مدت
................................... ماه و به صورت مشاورهای است كه در صورت
توافق طرفین قابل تمدید میباشد .
ماده 3 مبلغ حق ازحمه:
مبلغ حق الزحمه برای انجام خدمات مشاورهای موضوع قرارداد هر
ساعت 210530 ریال (به حروف دویست وده هزاروپانصدوسی ) ریال میباشد كه در قبال
تایید شركت قابل پرداخت میباشد ، ضمناً در طول اجرای موضوع قرارداد نیز به نسبت
خدمات ارائه شده حق الزحمه قابل پرداخت است.
ماده 4 محل خدمت:
مشاور متعهد است جهت ارائه خدمات مشاورهای در محل شركت واقع
در
.................................................................................................
حاضر و خدمات لازم را به شركت ارائه نماید و هر زمان كه حضور مشاور در جلساتی در
محل شركت و یا هر محل دیگری ضروری باشد در این جلسات حاضر گردد.
تبصره 2:
چنانچه محل ارائه خدمات به فاصله بیش از 50 كیلومتر از محل
شركت باشد روزانه مبلغ1500000ریال ودرصورتیکه بصورت شبانه روزبطول
انجامدمبلغ2300000ریال علاوه برحق الزحمه در وجه مشاور پرداخت خواهد شد، تهیه
وسیله ایاب و ذهاب ، بلیط ، وسیله نقلیه و امكانات اقامتی به عهده شركت میباشد .
ماده 5 تعهدات شركت:
شركت مطالبات مشاور را بر اساس ارائه خدمات مورد تایید كارفرما
و نرخ مشخص شده در ماده 3 این قرارداد محاسبه و پس از كسر كسورات قانونی به مشاور
پرداخت مینماید
تبصره 3:
چون موضوع قردادبصورت مشاوره می باشد ومشاورتحت پوشش بیمه
نامین اجتماعی می باشد(رای هیات عمومی دادنامه اصلاح ماده38 ق تامین اجتماعی
)مشمول کسورات قانونی بیمه تامین اجتماعی نبوده وصرفابابت کسورات قانونی،5%مالیات
ازحق الزحمه مشاورکسرمی گردد.
-شرکت موظف است حق الزحمه مشاوررابادریافت لیست تاییدشده ساعات
کارکرددرپایان هرماه پرداخت نماید
تبصره 4:
موضوع مرخصی و حق سنوات و سایر مزایای حقوق و دستمزد مانند حق
مسكن و اولاد و بن مشمول این قرارداد نمیباشد و شركت هیچگونه تعهدی جز آنچه در
متن این قرارداد ذكر شده در مقابل مشاور ندارد.
تبصره5
شرکت موظوف است درصورت نیاز به مشاورجهت حضوردرجلسات مرتبط
باممیزی مالیاتی وحل اختلاف حداقل پانزده روز قبل از تاریخ مقرر،مشاوررادرجریان
قرارداده تاتدابیروهماهنگی های لازم اندیشیده شود
تبصره 6
حداقل زمان حضورمشاوردرشرکت ماهانه معادل 40ساعت می باشدکه این
مقدارساعت بنابرنیازشرکت قابل افزایش خواهدبود
ماده 6 تعهدات مشاور:
- مشاور موظف است که درجلسات مرتبط با
ممیزی مالیاتی و حل اختلاف حضور بهم رسانیده و مدارک و مستندات اداره دارائی را
تهیه و همراه با لوایح دفاعیه خود دراختیار سازمان مربوطه قراردهد.
- مشاور متعهد است اطلاعات و گزارشات
مورد نیاز شرکت حسابرسی را در موعد مقرر تهیه و در اختیار حسابرسان قراردهد.
- مشاور متعهد است وظایف و امور
مشورتی محوله موضوع ماده 1 كه از طرف شركت به وی محول میشود به نحو احسن و در
زمان مورد نیاز شرکت به انجام رساند.کلیه مکاتبات وارتباطات مشاور بانماینده شرکت
که دربدوقراردادآمده انجام می گیردوپاسخ هانیزازمجرای مذکورتوسط مشاوردریافت
خواهدشد.
- مشاور موظف است ماهیانه گزارشات
مبسوطی از عملکرد ماهیانه خود را به نماینده شرکت ارائه نماید.
- مشاور متعهد است كه مقررات ایمنی ،
حفاظتی و اداری شركت را دقیقا رعایت نماید.
- مشاور متعهد میگردد كلیه آمار و
اطلاعات مربوط به عملیات شركت را كه به اقتضاء و ضرورت اداری در اختیار او قرار میگیرد
و یا ضمن كار به آنها دسترسی پیدا میكند محرمانه تلقی نموده و از افشاء یا به كار
بردن آنها در جهت خلاف منافع شركت چه در طول مدت قرارداد و چه پس از خاتمه قرارداد
جداً خودداری نمایدودرصورت اثبات تخلف شرکت حق خوددانسته که ازمجاری قانونی پیگیری
نموده ومشاورنیزباتوجه به حق دفاع نهایتا تسلیم رای قانونی باشد
- مشاور موظف است در صورتی كه با
موسسات یا اشخاص حقیقی و یا حقوقی كه طرف معامله با شركت میباشند به طور مستقیم و
یا غیرمستقیم اشتراك منافع و یا مشاركت داشته باشد مراتب را به اطلاع شركت برساند.
ماده 7 سایر شرایط:
فسخ قرارداد : هر یك از طرفین قرارداد می توانند با یك ماه
اعلام كتبی قبلی در طول مدت قرارداد فسخ آن را اعلام نمایند. در این صورت مشاور
تعهد مینماید كه در زمان یک ماه ( توافق شده ) كلیه كارهای در دست اقدام و ناتمام
را در حد مورد قبول شركت به انجام رسانده و تحویل نمایند.وشرکت نیزکلیه مطالبات
مشاورراتاپایان تسویه وپرداخت نماید
ماده8نسخ قرارداد: این قرارداد در دو نسخه كه هر نسخه آن شامل 8 ماده و 6 تبصره میباشد و هر نسخه دارای ارزش و اعتبار یكسان و در حكم واحد هستند تنظیم و یك نسخه نزد شرکت و یك نسخه نزد مشاور میباشد
منتشر شده در تاریخ سه شنبه 24 اردیبهشت 1392 توسط علی اصغر فیض اله زاده
دبیرکل بانک مرکزی خبر داد: پروژه انتقال تصویر چک در دست طراحی و پیادهسازی است.
محمود احمدی در گفتوگو با ایسنا، با بیان این مطلب اظهار کرد: به دنبال اخذ مجوز در یکصد و پنجاه و هشتمین جلسه شورای پول و اعتبار، بانک مرکزی با قابلیت پذیرش و پردازش الکترونیکی چکهای کاغذی بینبانکی و انجام تراکنشهای الکترونیکی با استفاده از سامانه پایاپای الکترونیکی(پایا) برای انتقال الکترونیکی تصویر، دادهها و اطلاعات چک و سامانه تسویه ناخالص آنی(ساتنا) جهت تسویه بینبانکی، سامانه انتقال تصویر چک (CIS) را در دست طراحی و پیادهسازی دارد.
وی افزود: راهاندازی این سامانه علاوه برکاهش مدت زمان تسویه چکهای مزبور، امکان کنترل و نظارت این بانک بر عملیات مربوط به چک در سطح کشور و ممانعت از بکارگیری رویه و روالهای نامناسب موجود در شعب بانکها را فراهم میآورد.
احمدی اظهار کرد: سطحبندی و طبقهبندی دسته چک از طرقی مانند رنگبندی نه تنها موجب ارتقای وضعیت فعلی آمار چک برگشتی در جامعه نخواهد شد، بلکه اتخاذ چنین روشی دارای مشکلات متعددی بوده و موجب وارد شدن لطمات و آسیب به بازار و جامعه می شود.
دبیرکل بانک مرکزی، ایجاد عدم اطمینان در بازار و رانت برای اشخاص با نفوذ، استفاده نادرست از چک، تقویت جنبه اعتباری چک، محرومیت برخی افراد از این ابزار، کلاهبرداری از طریق صدور چک بلامحل با درجه اعتباری بالا و … را از جمله این آسیبها برشمرد.
وی گفت: از منظر کارشناسی، پیشنهاد میشود به منظور کاهش آمار چک برگشتی راهکارهای دیگری مد نظر قرار گیرد و راهکارهایی همچون اصلاح قانون چک و رویههای قضایی مربوط به صادرکنندگان چک برگشتی، اهتمام به اجرای دقیق مقررات جدید، فرهنگسازی استفاده صحیح و بجا از چک به عنوان ابزار برداشت و استفاده از ظرفیتهای موجود مانند چک تایید شده میتواند در نیل به هدف فوق موثر باشد.
منتشر شده در تاریخ یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 توسط علی اصغر فیض اله زاده
|
درباره وبگاه
![]() گروه حســابداری "حساب پردازان برتر" با این باور که امروزه در عرصه رقابتی اقتصادهای جهانی و ملی، استفاده از اطلاعات مربوط و قابل اتکاء مهمترین ابزار تصمیم گیری می باشد و دستیابی به اطلاعات مذکور بدون استـفاده از خدمات حسـابداران و مشاورین مدیریت امکان پذیر نیست،به منظور رفـع نیازهای حسابداری و مدیریتـی شرکت ها ، موسسات ، کارخانجات و ارتقاء سطح کیفی اطلاعات مالی و سیستم های مدیریتی و کمک به ایجاد انضباط مالی در بخـش های عمومی، خصوصی و دولتی و ... ،فعالیت های حرفه ای خود را با بهره مندی از كادر مجرب و متخصص در زمینه حسابداری؛ حسابرسی؛امور مالیاتی ؛ اموربیمه و نرم افزارهای مالی و با اتكاء به سالها تجربه جهت خدمت رسانی هر چه بهتر در تهران آغاز نــــمود و فعالیت خود را به شهرستان ها و استان ها بسط داده است . حساب پردازان برتر در راستای کمک به شرکتها – کارخانجات – اصناف و فروشندگان کالا در جهت تحقق اهداف مربوطه تشکیل و رسالت خود را تا امروز به نحو مطلوب ادا نموده است. حال بخشی از خدمات موسسه به شرح ذیل جهت آشنایی بیشتر با این موسسه ارائه میگردد: انجام کلیه عملیات حسابداری – مالیاتی و بیمه ای شرکت ها و موسسات به شرح زیر: - تهیه و تنظیم انواع اظهارنامه های مالیاتی، علی الخصوص ارزش افزوده - طراحی و پیاده سازی سیستم های حسابداری - انجام کلیه عملیات حسابداری و حسابرسی داخلی - اصلاح حسابها و رفع مغایرت ها و اختلافات مالی - بررسی و ارزیابی سیستم کنترل های داخلی و عیب یابی سیستم های مالی - خدمات مشاوره و قبول وکالت کلیه پرونده های بیمه و مالیاتی - آموزش نیروهای متخصص و مجرب در محیط آموزشی مستقل - نمایندگی فروش نرم افزار های حسابداری هلو ، پگاه سیستم و ... - انجام خدمات حسابداری به صورت پاره وقت و اعزام نیروی مالی با ما تماس بگیرید: فیض اله زاده: 09357001380 محمد : 09363645433 فیض اله زاده: 09123645433 کانال تلگرامی ما : TaxAndAcc@ موضوعات
آرشیو مطالب
دیگر موارد
تعداد مطالب : تعداد نویسندگان : آخرین بروز رسانی : بازدید امروز : بازدید دیروز : بازدید این ماه : بازدید ماه قبل : بازدید کل : آخرین بازدید : |